Cwiczymy · Fitness · Girlswholift · Gym · Healthy · Poznan · Targi · Trening · Trening personalny · Zdrowo

FITEXPO Poznań

Intensywny weekend za nami, a ja jak obiecalam ze bede pisac to pisze. Przez ostatnie trzy dni byliśmy w Poznaniu na Międzynarodowych Targach Poznańskich Fitexpo, które są dedykowane dla całej branży fitness. Jest to dawka nowości, wiedzy i kondycji. Ten weekend dal mi garść praktycznych informacji, które na pewno wykorzystam w mojej przyszłej karierze.

[EN] An intensive weekend behind us, and as I promised I am blogging. We spent the last three days at Fitexpo in Poznan, Poland which is dedicated to the entire fitness industry. It’s filled up with news, knowledge and even workouts. Throughout the weekend I got a handful of practical information, which I am definitely going to use in my future career.

Moje oczekiwania, a to czego doswiadczylam

My expectations vs. what I experienced 

Tak naprawde to nie wiem czego oczekiwalam, bo nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w takim wydarzeniu w Polsce, natomiast jest mnóstwo rzeczy, które mnie niezmiernie zaskoczyły jeśli chodzi o branżę fitnessu w Polsce. Przede wszystkim jestem zaskoczona jak szybko ten rynek się rozwija, jak dużo nowości i trendów pojawia się na polskim rynku, i jest to coś czego nie doświadczyłam i nie widziałam w Danii, a wydawałoby się kraj bardziej rozwinięty, i na pewno jest, ale jeśli chodzi o branżę fitness to naprawdę jestem pod dużym wrazeniem polskiego rozwoju. Pojawia się coraz więcej szkół i akademii oferujących edukację w zakresie zdrowego odżywiania, dietetki, kursy instruktorów i trenerów personalnych, szkolenia na temat zdrowego kręgosłupa i wiele wiele innych. Jestem też pod wrażeniem coraz to nowszymi konceptami treningu z rolkami, trampolinami, pilkami bosu, zajęć zdrowego kręgosłupa, gdzie w Danii sa dalej prowadzone te same zajecia treningu siłowego lub cardio.

[EN] I honestly do not know what I was expecting as I had never been a part of such events in Poland. First of all I am surprised how fast the market is growing, how many new trends appear in the industry, which is something I haven’t experienced or seen in Denmark and the country seems to be so developed, and it surely is but if it comes to the fitness industry in Poland I am really amazed. There is a growing amount of schools offering education within nutririon, healthy eating, courses for fitness instructors and personal trainers, lectures about healthy back and many many more. I am also impressed by the number of new concepts like training with foam rollers, trampolines, bosu balls, healthy back classes while in Denmark they still stick to the same classes related to strength or cardio training using the equipment.

Fitexpo Poznan 2017 oferowalo nie tylko mozliwosc poznania i porozmawiania z roznymi firmami oferujacymi sprzet sportowy czy idziesz fitness, ale rowniez coś co szczególnie mnie interesowało a mianowicie szkoły i akademia fitness. Od jakiegoś czasu rozważam kurs trenera personalnego, bo bardzo chciałabym współpracować z klientem indywidualnym, pomoc mu postawić i osiągnąć własne cele. Wiele polskich szkół oferuje najwyższego poziomu kursy o szerokim zakresie wiedzy, więc teraz muszę porównać oferty, wybrac odpowiednia dla mnie, sprawdzić terminy i nie pozostaje mi nic innego jak zapisać się na konkretny kurs.

[EN] Fitexpo Poznan 2017 offered more than just the opportunity to speak to different companies providing gym equipment and fitness clothes. It gave me a chance to get to know the different fitness schools and academies, which is something I had interest in as I’ve been considering taking a course to become a personal trainer. I really want to work individually with clients and help them set and reach their goals. Mamy of the schools in Poland offer high level courses, so there’s nothing else left for me but to compare the offers, find one I like, check the dates and sign up for it.

Żałuję tylko, że ze względu na ostatnie problemy zdrowotne, nie mogłam uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przed wszystkie 3 dni. Niestety nie mogłam wypróbować treningu Step touch, treningu na trampolinach Fit & Jump lub z rolkami Black Rolls Polska. Jako instruktor zajęć fitness interesują mnie nowe pomysły, które mogą mnie zainspirować w przygotowaniu własnych zajęć .

[E N] I only regret not taking part in the workouts and fitness activities that were offered during all three days. Because of some injuries I lost my chance of trying Step touch, Fit & Jump or Black roll Polska. As a group fitness instructor I am interested in new ideas and ways of training so that I can get inspired and use that inspiration in my own programme for workouts.

To moje doświadczenie i bardzo krotkie podsumowanie targow, na pewno je polecam i uważam, że jest to świetne miejsce dla właścicieli klubów fitness, przyszłych inwestorów, instruktorów i ludzie ogólnie zainteresowanych branża fitness.

[E N] That’s my experience and a very short description of the event, which I definitely recommend. It’s a great place for fitness club owners, future investors, instructors and everyone who is interested in the fitness industry .

Leave a Reply

